wat doen we

QiONLY helpt je transformeren.
We helpen je merk, product of dienst mee te laten bewegen met de razendsnel veranderende realiteit. We gebruiken hiervoor drie bewezen modellen.

Onze modellen voor transformatie

Brand Archetypes Model

Het Brand Archetypes Model is opgedeeld in 4 onderdelen waar 10 brand personalities onder vallen. Met behulp van het Brand Archetypes Model identificeren we de persoonlijkheid van je bedrijf, en gebruiken dit als basis van alle communicatie. Zo brengen we jouw merk tot leven.

Value Proposition Canvas

Met het Value Proposition Canvas achterhalen we alle informatie over de behoeftes van jouw doelgroep. Met behulp van deze input zorgen we ervoor dat jouw product, service of merk naadloos aansluit op de behoeftes van je doelgroep en dus echte meerwaarde biedt.

Benefit
ladder

De Benefitladder is de perfecte tool om tot de functionele en emotionele benefits te komen van jouw product of service. Dit nemen we vervolgens mee in alle verdere communicatie. Zo zorgen we ervoor dat jouw communicatie echt bij je doelgroep past.

We show, don't tell

Wij geloven heilig in ‘Show, don’t tell’. Beelden en visuele voorbeelden werken volgens ons een stuk beter dan woorden. We ontwerpen, testen en leveren datgeen waar jouw klant écht blij van wordt. En welke oplossing we ook bedenken voor jouw business, we presenteren deze altijd in een visueel, tastbaar prototype. Zo kun je meteen ervaren hoe jouw propositie tot leven komt.