Passi

Het jongerenplatform van Rabobank

De uitdaging

Tieners vroeg financieel bewust maken, zorgt ervoor dat ze later betere keuzes maken. Maar de Rabobank merkte ook dat het niet zo makkelijk is om de interesse van tieners te wekken wanneer het gaat over geld. De vraag aan QiONLY vanuit de Rabobank was dan ook: ‘hoe betrekken we tieners bij een onwijs belangrijk, maar abstract onderwerp voor hen?’.

Onze aanpak

We ontwikkelden een financiëel platform, speciaal voor tieners: PASSI. We ontwikkelden het UX-design en de contentstrategie hiervoor.

Het resultaat

PASSI is een digitale omgeving met speciale aanbiedingen, kansen en verhalen specifiek geschreven in een taal die tieners aanspreekt. De gehele contentstrategie hiervoor werd door QiONLY opgezet. Bovendien ontwikkelden we het concept voor de speciale pinpas die bij het platform hoort: de PASSI-pas.

QiONLY ontwikkelde deze strategie en dit concept in nauwe samenwerking met Marketing & Advertising studio Kingsday Passi heeft de SAN Accent Dienstverlening 2017 gewonnen.