Old Capital

Jobs for 55+

De uitdaging

Toen VISTA Hypotheken bij QiONLY aanklopte om mee te denken over de positionering en de propositie van het nieuwe merk, was de hypotheekmarkt al compleet verzadigd. De vraag was dus eigenlijk: ‘Hoe kunnen we een nieuw en baanbrekend merk creëren binnen een overvolle hypotheekmarkt?’.

Onze aanpak

We zijn gestart met de positionering en de propositie van het merk. We ontwikkelden een frisse nieuwe stijl die de hypotheekmarkt letterlijk op z’n kop zette en vertaalden dit door naar de website. De website-development heeft QiONLY begeleid, en de website is tot stand gekomen in samenwerking met Egotribe.

Het resultaat

Vista zet de hypotheekmarkt (letterlijk) op z’n kop! We vertaalden het disruptieve karakter van het merk in het logo en de visuals, door deze letterlijk op hun kop te zetten. De visueel onderscheidende en frisse stijl voor VISTA hypotheken zorgde er mede voor dat VISTA in 2019 is verkozen tot beste nieuwe hypotheekverstrekker.