Homecatcher

De huizenmarkt in je zak

De uitdaging

De Rabobank vroeg QiONLY mee te denken over een manier waarop ze een relatie konden aangaan met potentiele huizenkopers – nog voordat ze op zoek gaan naar een nieuwe woning. De uitdaging was dus deze doelgroe te bereiken, én hun nieuwsgierigheid te prikkelen.

Onze aanpak

Je woning te koop zetten of een huis kopen is een enorme stap. Zowel de koper als de verkoper gaat een spannende periode tegemoet en loopt tegen heel veel vragen aan. Door slim gebruik te maken van big data kunnen we inzicht krijgen in de huizenmarkt en dit inzicht inzetten om al deze vragen al te beantwoorden nog voordat mensen op zoek gaan naar een woning.

Het resultaat

QiONLY ontwikkelde een app die anticipeert op de nieuwsgierigheid van consumenten. Met behulp van big data uit de markt ontwikkelden we een app waarin mensen zelf aan de draaiknoppen kunnen zitten. Kopers krijgen inzicht in de kosten, en verkopers krijgen inzicht in de verkoopkans van hun eigen woning.